Welcome to the mailbox.org user forum!
 

Hinweis zur Guthabeneinzahlung

6704933 shared this problem 9 months ago
Published

Hello,


I have received this message stating my account is on demo status. However, in my settings, there is still enough credit (13€, until August). Could you please help me with this?


  1. [To read this message in ENGLISH, please scroll down the page.]


    ************************* DEUTSCH *************************


    Hallo a.....@mailbox.org,


    Sie haben einen Account in der 30tägigen Testphase. Die Anzahl der Mails pro Tag ist in der Testphase begrenzt, ansonsten können Sie das Angebot vollständig nutzen. Wenn Sie mailbox.org dauerhaft nutzen wollen, so füllen Sie Ihr Guthaben bitte rechtzeitig vor Testablauf auf.


    Sie finden die verschiedenen Zahlungsmöglichkeiten in

    Menü ☰ → Einstellungen → mailbox.org → Guthaben auffüllen.


    Bitte beachten Sie:


    * Bei Banküberweisungen hat jeder Account eine individuelle IBAN-Bankverbindung. Der Überweisungsbetreff bei mailbox.org ist beliebig. Verwenden Sie Ihre spezifischen Bankdaten nicht für andere Accounts.


    * Paypal-Zahlungen bitte ausschließlich über das Menü „Guthaben auffüllen“ vornehmen. Veranlassen Sie keine freien Paypal-Zahlungen an mailbox.org, diese können nicht automatisch zugeordnet werden und müssen retourniert werden.


    Wir hoffen, Ihnen gefällt das Angebot von mailbox.org und Sie bleiben uns auch über die Testphase hinaus als Kunde erhalten. - Wir würden uns freuen!


    Mit freundlichen Grüßen


    Ihr Team von mailbox.org


    ************************* ENGLISH *************************


    Hello a......@mailbox.org,


    You are currently using our 30—days-free demo account. Apart from a limit on the amount of e-mails that can be sent per day, your account is fully functional. If you would like to continue using mailbox.org, you should top up your credit balance before the free trial period ends.


    Find the range of available payment options here:

    Menu ☰ → Settings → mailbox.org → Add Credit to your Balance


    Please note:


    * When using bank transfer, keep in mind that every account has its own individual IBAN, which you must use to credit that account. The mailbox.org payment system will not interpret the „Reference“ field to identify accounts. That means it is not possible to use one account's IBAN to credit another account.


    * When using PayPal, please always use the menu option in the mailbox.org settings to top up your account balance. Do not issue any payments to mailbox.org directly from the PayPal website, as these payments cannot be allocated automatically and will be returned.


    We hope you enjoy using mailbox.org and will continue to do so beyond the free trial period. We would be pleased to welcome you as a new customer!


    With best wishes,


    Your mailbox.org team


    mailbox.org Support Team

Comments (1)

photo
1

To answer myself in case someone else has the same issue. Customer support informed me there was no reason for this message, and I should ignore it. So everything is OK :)